Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-15, 15:53   #28
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.834
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Nei, det stemmer ikke.

Jeg var atten i 1986. Hadde digert hår med svær pannelugg og permanentkrøller. Gikk stort sett i skjørt (lange!) og pumps, evt. strekkbukser (tenk 50-talls skibukser) som var veldig in på den tiden, digre lange gensere. Store plastsmykker hørte også med.

Jeg er blitt noget (sic!) mer konservativ siden den tid kan man si. Selv om jeg fortsatt synes at sånne lange, vide skjørt er ganske kule hvis de bare hadde vært å få tak i da.

Fargene fra den gang da liker jeg enda da: Kongeblått, smaragdgrønt, rødt og diverse pasteller. Selv om jeg bruker mye mer svart og marine nå enn jeg gjorde da, så bruker jeg gjerne knallfarger sammen med svart.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat