Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-20, 11:31   #20
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En dag i din hunds liv?

Type hund: Labrador

Vår bor i en familie som ikke er så rutinepreget, og har måttet venne seg til det selv også. Heldigvis er hun er veldig fleksibel hund.

Hverdag: Hun står opp med førstemann her, sånn i halv syv-tiden, og møter hvert enkelt familiemedlem med en enorm gjensynsglede. Hun får masse magemassasje og ørekos, frokost og en luftings i hagen (tisser og så rett inn igjen til flokken sin).

Så blir hun gradvis mer og mer molefonken etter hvert som hun observerer aktiviteter som tyder på at alle har tenkt å dra UTEN HENNE! Når hun har sett siste mann gå ut døren og kastet et anklagende blikk på vedkommende gjennom vinduet, så går hun og legger seg, og sover til førstemann kommer hjem, sånn en gang mellom ett og halv fire.

Da er hun ellevilt begeistret, og får seg en tur i nabolaget og gjerne en runde med å leke med ball i hagen.

Senere kan hun få alt fra en mils joggetur til en ny lufting i nabolaget, avhengig av våre planer og aktiviteter.

Vi trener litt lydighet innimellom, når det passer sånn. For eksempel å gå og legge seg i sengen sin når det ringer på døren. Det er SÅ VANSKELIG!!!

Når det ikke skjer noe så enten leker hun med bamsene sine eller ballen sin, eller hun sover.

På kvelden, sånn i 10-tiden, så kommer hun til meg der jeg sitter og dytter og dytter meg med snuten sin. Da vil hun ha ett av to (hvilken som helst er greit): Kvelds-luft-natta, eller opp i fanget mitt for kos, før vi tar kvelden.


Ny hagelufting før natta. Hun sover på rommet med ett av barna.

Mat: Hun får trekvart sånt beger, to ganger om dagen. Hvis hun blir litt tjukk så får hun mindre.

Trening: Jeg har oppdaget retrieverklubben og de har fellestreninger like ved der vi bor, så der har vi vært en gang og skal igjen, det var kjempegøy og veldig nyttig!

Aner ikke hva vi bruker på noen ting, vi har akkurat overtatt henne og må finne ut av vaksiner og forsikring og hvahardu.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel

Sist redigert av Polyanna : 27-01-20 kl 13:54.
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat