Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-23, 09:20   #41
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.146
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du sakte-TV?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Radio skjønte jeg i teorien at folk kunne bruke på den måten, linær, mye forskjellig, men i prakisk så fikk jeg det ikke til. Prøvde meg på sånn "taffelmusikk" greie her om dagen, men nei. Ble sittende å lytte til musikken.

Musikk kan jeg fint ha på mens jeg gjør andre ting og ikke følger helt med, jeg spiller veldig ofte musikk når jeg er hjemme. Før i tiden hadde jeg ofte på radioen på kjøkkenet når jeg holdt på der, men det er årevis siden. Podcast kan jeg høre på mens jeg trener, men bare hvis jeg ikke blir så sliten at jeg mister fokus. Vanligvis er podcast og lydbok bare noe jeg bruker på transportetapper (jeg kan høre på det hjemme mens jeg spiller hjernedøde spill, lager mat eller strikker noe veldig enkelt, men gjør det nesten bare når jeg er alene).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat