Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-11, 14:28   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd: The Summer Without Men/Sommeren uten menn ( Siri Hustvedt)

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg har bare lest ca. halve boka og er litt enig med cuyahoga og litt enig med Toffskij. Litt trå og komme gjennom. Får se om jeg gidder å lese den ferdig, juryen er ute på den.

Jeg må innrømme at alle de der neuro-fremmedordene og blablaingen om filosofer og whatnot ble litt kjedelig og repeterende. Hva gir det til historien, blir jeg sittende å tenke.

Men, jeg er jo ikke ferdig da. Og jeg leser på engelsk kan jeg jo legge til.

Jeg leste "The Shaking Woman" rett før jeg begynte på "The summer without men" så jeg er sikkert blitt helt immun for all blabla-ingen om Tunge Greier(TM).

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat