Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-16, 17:17   #50
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Herlighet, jeg er ganske robust, men det der var kvalmende.

Jeg kan godt forstå at man av og til syns det er gøy med en vits som er litt utenfor det som egentlig er "morsomt", og er litt drøyt. Som "alle-barna"-vitser. Det ER jo ikke morsomt å le av barn uten armer eller som ikke kan være med og leke i bassenget fordi de ligger på bunn med åpen munn. Men av og til så er det, gitt kontekst og timing, nesten ufrivillig morsomt likevel.

Men dette er så hinsides langt utenfor den sonen at jeg ikke FATTER at folk kan reagere med annet enn kvalme??

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat