Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-17, 11:44   #22
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.859
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen blottet seg for deg på internett? Eller overskredet andre seksuelle gren

Ja, det har jeg opplevd. Det var i all hovedsak da jeg var student på slutten av nittitallet og chattet en del på internett. Hyggelig og uskyldig prat, vi utveksler epostadresser og vips der dumpet det ned et bilde av en naken mann i innboksen. Nå er det mange år siden sist, men etter at jeg traff mannen min har jeg jo heller ikke drevet med ting som gjør meg mer utsatt for slike henvendelser. Jeg får riktignok litt spam nå og da, falske profiler med halvnakne fremmede kvinner (aldri menn) som ønsker å bli venn med meg på FB eller begynner å følge meg på Instagram og slikt, men det er jo ikke det samme.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013

Sist redigert av Myria : 28-08-17 kl 11:52.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat