Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-17, 12:19   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Resett.no - Kva skjer med samfunnet vårt?

Jeg er virkelig helt, helt grunnleggende uenig, amo. Jeg syns det er SUPERVIKTIG at man går i mot dem og svarer. Nei, kanskje man ikke greier å overbevise de mest hardbarka gærningene om at de er hlet på viddene, men man sørger for at andre som er på vippen får med seg at dette faktisk er uakseptabelt og farlig tankegods. Å være unnvikende hjelper ALDRI.

Når det er sagt syns jeg det er vanskelig selv. Mye fordi om man sier i mot får man en storm av skittkastning og trusler mot seg, og det kan det være vanskelig og slitsomt å stå i.

Det viktigste jeg kan gjøre akkurat nå er å stemme på partier som helt og holdent og uttalt finner dette like horribelt som meg, og som ikke vil være med på, støtte eller på annen måte overse slik retorikk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat