Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-21, 14:31   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.018
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne sin stil - tenåringsjente

De vide olabuksene er helt fotside. Egentlig gjerne litt for lange.

Mens de grå (kjempestygge!) joggebuksene er korte, slik at man kan se de hvite ankelsokkene.

I sommer brukte snuppa en del kjoler som jeg faktisk syntes var riktig så fine; både på henne og generelt. Men det går vel over nå som temperaturen faller.


(Jeg har sett bilder av meg selv som 16-åring og vi kledde oss som vi var en gjeng gamle tanter med blondekraver og cardigan. Så jeg burde ikke egentlig sutre over at jeg ikke skjønner meg på ungdomsmoten nå heller.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat