Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-19, 11:17   #25
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.226
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rengjøring av bad - jeg blir sprø! Hjelp meg!

Vi har norenco glassfornyer, bruker den innimellom, og glasset blir pent og vakkert. Ellers burde du vurdere en dampvasker, den tar alt og er den letteste måten å få fugene så gode som nye. Gjenstridige fuger I dusjen på det badet vi har fliser I dusjsonen var en av hovedgrunnene til at vi har valgt å sette inn dusjkabinett på det badet der vi dusjer mest, renholdet er mye enklere. Etter 5 år ser jeg at jeg må ta dampvaskeren og rengjøre på listene I overgangen mellom glassflaten og dusjkaret nederst på kabinettet.

Til den vanlige ukevasken bruker vi bare jif baderom på dusjveggene, lar virke noen minutter, går over md svamp og skyller, det blir rent nok.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat