Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-18, 11:51   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fagorganisert?

Ja. Jeg er medlem i Econa.

Jeg ser på det som en forsikring. Hvis noe skulle skje, så får jeg hjelp. De årene ting ikke skjer, så er det «bortkastede penger», men ting har skjedd før og kan skje igjen, så jeg betaler med glede.

For jeg har vært i situasjoner på jobben hvor jeg har trengt, og fått, hjelp fra noen som kan regelverket.

Lønnsforhandling får jeg ikke hjelp til. Sånn utover å få data fra lønnsstatistikken. Hos min arbeidsgiver er de fleste ansatt i Tekna, og de forhandler med arbeidsgiver. For min del er det uansett de personlige forhandlingene som kan gi størst utslag.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat