Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-18, 23:26   #1
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kalendergavetipsetråd

Jeg ser i juletråden at folk er i gang med kalendergavene. Jeg har begynt litt selv også, og tenkte det var kjekt med en tråd med konkrete tips. Jeg syns det kan bli litt overveldende på TGR og sånne butikker.

Snuppa (13) er enkel, så hun venter jeg litt med. Men jeg har handlet litt til henne også. Lillebror (9) er verre, siden han ikke leker så mye lenger. Og småplukk til ham er litt verre enn til søstera.

Hittil har jeg vært på H&M og handlet på salg. Kjøpte en fargehårspay til hver av dem, og en leppeskrubb til Snuppa. I dag var vi på kjøpesenter med salg på småsposer med Legofigurer hos BR-leker, så da kjøpte jeg fire poser som blir fire gaver til Lillebror. Og en blyant til Lillebror på Ark. Der var det masse salg, på spill, bøker og tegnesaker.

Norli hadde også mye salg på diverse skrivesaker og dill.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er aktiv nå   Svar med sitat