Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-17, 14:22   #807
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny tråd

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det prinsippet ga jeg på båten ganske tidlig, jeg nekter nemlig å leve av de ca. seks middagsrettene alle i familien liker. Så av og til har vi kresenpiltbackup. Kanskje en gang i uka eller så.

Lurt. Jeg kunne godt gjort det samme i blant. Det er jeg som bestemmer (og lager) middagene her, og jeg tar uhyre sjelden hensyn til ungene, noe som medfører at det kresne barnet mitt (det andre er altetende) veldig ofte får mat han ikke vil ha. Han får det han får, det er det som er middagen, men når han en sjelden gang ikke får i seg noe som helst, har han blitt avspist med en boks makrell i tomat. Jeg tror han ville blitt glad hvis han i blant fikk mat han likte...

Hyacinth er ikke aktiv