Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-06, 13:15   #6
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips til fin mediabenk?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Vi har også en dyyp svær benk der den svære monster-tven vår står (32" widescreen). Nå skal vi kjøpe plasma 42"-tv som skal henge på veggen, og da må vi ha en ny flatere skjenk. Jeg har funnet denne og denne, men er fortsatt på leting. Tenkte egentlig å ha den første der på en annen vegg. Vi får se.
Det blir iallefall ikke en normal tv-benk, men en skjenk som kan skjule alt av utstyr, for vi har så mye og jeg synes ikke det er noe lekkert med alle slags media-maskiner, spillkonsoller, ledninger osv. Så da tviler jeg på at vi går for den første, siden den har dører i glass.

De var kjempefine, men for brede for oss.
Ja, jeg vil også skjule dekoder, dvd-spiller og videospiller. Også er det kjekt å ha DVD'er inni også, så det må være med dør.

Regner igrunn med at det snart kommer mange slike mediamøbler, for flere og flere går jo over til flatskjerm.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat