Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-08, 00:07   #225
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen med dysleksiangst her inne??

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Det kjennes godt å kunne gi påfyll til de (få?) som trenger en dose flisespikk hver dag! (=inkludert meg selv!)

Men ettersom jeg fremdeles har restriksjoner på lesing/skriving/tv/DATA, må jeg ta en pause nå-jeg tåler faktisk ikke særlig bra å lese, og jo mer jeg må konsentrere meg om div bagateller, jo verre blir jeg (fysisk dårlig, vondt i hodet, nakken, ryggen, kvalm, utmattet). Så kos dere med mine store bokstaver! *møkklei restriksjoner*

Først litt alvor:
Til de av dere som har fått det for seg at det er av rein skjær trass o.l : det er ikke riktig. Jeg er under utredning hos nevrolog, for å finne ut hvilke senskader jeg evt. har fått etter en hjernehinnebetennelse jeg hadde for et par år siden. Men jeg har ikke noe akutt behov for å vrenge sjela mi i et forum om det, ei heller noe ønske om masse fokus på det. Jeg er rett og slett lei alle ettervirkningene, og har annet å ta meg til enn å sitte fast i alle begrensningene dette har påført meg. Blant annet at jeg ikke har kunnet se noe særlig på hverken TV eller data i denne perioden. Så nå som endelig noen av restriksjonene har blitt mildnet på (av lege/nevrolog), så nyter jeg å kunne skrive igjen, om så bare litt, og til stor irritasjon for noen her inne tydeligvis, ettersom jeg ikke alltid har overskudd til å se over detaljert nok, med tanke på alle skrivefeil som går an å dra med seg før man sender, deriblant om caps lock har vært av eller på (ikke uvanlig at den er på ved feiltakelse; som i en viss annen tråd noen ble mektig provosert over;-p).


Så over til mer hyggelige ting:

Jeg digger avsporinger, flisespikk og kverulering!
Tusen takk for all velvillig deltakelse i denne tråden! Jeg kunne ikke tenkt meg et forum uten egen avdeling for og med aktive flisespikkere!!

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat