Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-12, 22:56   #25
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken regnfrakk skal jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jeg har akkurat samme mål som deg, Liljekonvall, 171 og 36/38, men måtte ha S i parkaen. Armene passer heldigvis
Da satser jeg på at M er bra. Har lyst til å bestille den lys grå, men er redd jeg blir bleik og gusten i den... Må tygge litt på den.

Jeg har lys grå og er veldig fornøyd med den. Men egentlig kunne jeg også hatt en lilla også...og en svart. Jeg er bare så superfornøyd med den etter å ha hatt 3 andre regnkåper jeg ikke har vært fornøyd med.

Og siden den ikke ser ut som en regnkåpe, så kan den fint brukes i all slags vær egentlig. Jeg tror faktisk aldri jeg har fått såå mye skryt for ei jakke/kåpe, altså. Den har også glatt fòr inni, så den er ikke kald. Fint på høsten/våren, men den kan altså bli litt varm mot sommeren.

Og det beste av alt; etter å ha vært ute i sprutende regnvær, så kunne jeg bare ta av kåpa på trappa og riste av vannet (som la seg som dråper utenpå), og voilà; den var og så helt tørr ut igjen. (til motsetning til de andre jeg har hatt, som det har rent vann av lenge etter jeg har kommet inn).

Om du bor i nærheten, så kan du alltids prøve min, før du bestiller. M til meg er ledig, men ikke for stor. Jeg har plass til en genser under om det trengs. S hadde mest sannsynelig blitt for kort i ermene og for smal over skuldrene til meg.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat