Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-17, 11:56   #33
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Vi har 260 pluss 100 kvm lagringsloft og stor kjeller (som inneholder kjellerstue, sportsbod, snekkerbod, matbod, toalett og stort vaskerom).

Det er mer enn vi trenger. Jeg liker å ha god plass til gjester, da, for det har vi en del av. Og det er deilig med skikkelig god lagringsplass, sånn at vi slipper å rydde og rydde og rydde kontinuerlig. Alt av sesongklær og sportsutstyr er lett tilgjengelig, i alle størrelser, for eksempel.

Men vi (nei, jeg...) har begynt å tenke på å flytte til noe mindre innen en 3-4-5 års tid. Da begynner barna å bevege seg hjemmefra, vil jeg tro. Jeg tenker at jeg ønsker meg et hus der jeg kan bo til jeg blir ganske gammel, der det er plass til at barna kan komme "hjem" alle tre (altså 4 soverom, men de tre "barnerommene" kan konverteres til kontor/gjesterom og lignende når de flytter hjemmefra). Så ikke noen bitteliten bolig, jeg kjenner at jeg liker å ha litt mer plass enn jeg "trenger". Kanskje 160 kvadrat eller noe, altså betydelig mindre enn nå. Med en hageflekk, litt utsyn/utsikt, stille, et område jeg trives i... Altså ekstremt lite utvalg, viser det seg når jeg loker rundt på finn.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat