Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-17, 12:00   #36
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Vi har ca 180 kvm + 100 kvm utleid sokkel. Vi har veldig god plass, over to etasjer med store rom. Vi flyttet hit fra et veldig dårlig utnyttet rekkehus på 110 kvm, og jeg trivdes virkelig ikke med å bo trangt og kompakt. Da vi flyttet hit oppdaget jeg at jeg ikke var fullt så usosial som jeg trodde, jeg bare likte ikke å invitere folk inn i trangt og upraktisk hus. Og jeg fant ut at jeg likte å stå på kjøkkenet, når jeg bare fikk et kjøkken med litt armslag. Eneste minuset er at vi har tre store soverom, når det hadde vært mer praktisk med fire små.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat