Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-18, 14:53   #1
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Å selge (litt) gammelt hus

Min mor har et hus bygd i 1988, som snart skal selges. Vi driver nå og forbereder til det, og lurer på hva man skal si og ikke. Huset har en stor peis i rød teglstein, som jo seg hør og bør på den tiden. De siste par årene har det kommet en lyd i peisen, som kommer når det blåser mye ute, og man fyrer litt hardt. Jeg har aldri hørt den selv, det er en tikkende lyd som mamma kaller det at peisen «synger». Da feieren var her for snart to år siden sa han at det er ikke farlig, og at peisen er godkjent. Mamma har forsøkt å få flere peis-folk til å komme til huset og se på det men de har ikke tid før etter at huset forhåpentligvis selges. Spørsmålet er: Skal denne lyden opplyses om til megler/selger, eller ikke? Min bror mener ikke, fordi folk kan tro det er verre enn det er, det er ikke noe feil med peisen. Min mor er redd for at folk kan klage. Så hva gjør vi?

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat