Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-18, 23:09   #6
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Nyttårsmiddagskrise] Okse indrefilet og fløtegratinerte poteter, men hva mer?

Takk for gode tips!

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Tradisjonelt men veldig godt tilbehør er dampet brokkoli, selskapserter, peppersaus og tyttebærsyltetøy eller ripsgele.

Hm, jeg er ingen tilhenger av erter. Ripsgele har jeg ikke tenkt på. Det noteres!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

1. Vi hadde bruscetta til forrett i fjor. Laget klar på forhånd, med tomatpesto og spekeskinke.

2. Jeg liker ikke saus i tillegg til fløtegratinerte poteter, men sjysaus måtte i så fall vært beste alternativet. Vi serverte indrefilet på nyttår i fjor og hadde også smørdampet asparges til og bakte løk til.

Hva slags brød bruker du til bruscetta? Gjerne teskjeforklaring.

Bakte løk og asparges høres ut som en god kombinasjon.

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Dessert - Tinetoffs sjokoladefondant?

Det var en veldig god idé! Jeg har lest tråden med oppskriften. Serverer du dem i muffinsformer, eller klarer man å lirke dem ut uten å ødelegge?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg velger denne varianten i år, tror jeg.
https://helleskitchen.org/biff-peppe...esanpotetpure/

Parmesanpotetpuré må jeg prøve en gang.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat