Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-19, 09:32   #40
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du prioritert til nytt kjøkken?

Vi har et ganske lite kjøkken, så det er mange ting vi ønsket oss, men ikke kunne ha.

Jeg er veldig fornøyd med å ha valgt steinbenker. De er lyse og pene og lette å vedlikeholde.

Mange stikkontakter er veldig deilig, og ja, egne USBer til lading.

Vi hadde ikke mulighet til å velge vekk høyskap, men synes at det fungerer helt fint. På to av veggene har vi flere skap med glassdører og det er veldig greit, og pent nok synes jeg.

En liten detalj. Vi har Ikea kjøkken og det kom med egne "holdere" til fat som står i skuffer. De er faktisk veldig greie og gjør skuffen oversiktlig.

Jeg ville hatt to stekeovner om vi hadde hatt plass. Det jeg er fornøyd med er en liten ekstra kjøkkenplate fra Ikea som vanligvis får plass i et smalt skap, men som vi kan ta frem når vi lager store middager og trenger en ekstra plate.


Minst en stor skuff til ting som skal resirkuleres. Vi har en med plass til beholdere til metall/glass og til plast og til panteflasker og det reduserer rotet på kjøkkenet veldig.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat