Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-19, 14:45   #196
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Noen ganger er jeg redd jeg har misforstå noe.. helt sant. Mem det gikk bra forrige gang. Dekket bord dagen før, talte opp servise og glass et par dager før. Sjekket ikke noen klær. Kjøpte lys og servietter uka før. Mat kom på døra samme dag, kaker fikk vi av venner, innom polet et par dager før. Det var det.

Det er litt såpass lavterskel jeg også tenker. Bortsett fra at jeg tenker å lage 2-3 retter til koldtbordet selv pga. noen kresne barn/ungdommer. Og jeg har lovet konfirmanten marsipankake.

Poenget må jo være å gjøre det på en måte som gjør at man faktisk syns det er kjekt å arrangere konfirmasjon. Jeg orker ikke være overarbeidet og stresset når dagen kommer slik at jeg ikke klarer å ha det kjekt og kose meg sammen med familien.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat