Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-14, 14:47   #27
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakke fra polarn o pyret - finne fin, grønn jakke?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Det er det, for Sønnemannen har jakken og sort bukse fra Isbjørn til (han ville ikke ha matchende sett, raringen). Meget pent brukt etter tidenes snøfattigste vinter.

Har du sett på Boardshop da? De hadde mange fine jakker da jeg var innom på Trondheim Torg, men det er mer skatestil da. Tror ikke det er så stor forskjell i prisen. Jeg synes HH jakken var finere enn POP-jakken også. Også tenker jeg at han plutselig kunne finne på å synes den var barnslig(?) og ikke vil bruke den lengre. HH sin er mer moderat. Eller er det bare min som er så rar? .

Ja det er den barnslige delen jeg tenker på. Jeg synes ikke de ser så hippe ut, akkurat. - men HH får duge, så får jeg heller bidra med en annen jakke av typen "vårjakke" i stedetfor.

(jeg skulle ha kjøpt denne på tilbud i vinter - men nå har de ikke størrelsen igjen...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat