Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-17, 12:54   #59
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Har nå implementert dette i jobbsammenheng, da helt uten pyntefaktor. Er veldig fornøyd med å få svært gode og effektive notater og ser at dette helt utvilsomt funker for meg.

Foreløpig har jeg implementert det i en 9x14 linjert notisblokk, men ser nå verdien av rutenett eller bullet-variant og paginert, så kommer til å slå meg løs på rekvisitalageret til vol. 2.

I tillegg til daglige aktiviteter har jeg mine mål, oppfølging av de som rapporterer til meg samt andre jobbspesifikke hovedpunkter som får sine egne sider.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?

Sist redigert av Veronal : 21-10-17 kl 12:59.
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat