Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-20, 16:55   #175
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Noe annet ville egentlig vært svært overraskende.

Ja, jeg kan ikke skjønne at PST hadde satt igang noe slik uten veldig, veldig sterke bevis.

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Denne saken er så spesiell, bevisene må jo være overveldende. Jeg leste at hun nå er innlagt på sykehus. Håper det er en somatisk sykdom.

Litt usikker på hva du mener når du sier "Håper det er en somatisk sykdom". Jeg vil tro det ligger psykiske problemer bak, det blir "hintet" til dette i media.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg synes det høres veldig skummelt ut dersom man ikke skal ha rett til å be om at konkrete bevis undersøkes, og det gjøres jo stadig vekk når tidligere dømte ber om at nye beviser blir vurdert før man vurderer gjenopptakelse.

Jeg kan ikke tenke meg at påtalemyndigheten ser vekk fra innspill fra tiltale. Hvis de gjør det kommer det jo opp i retten. Hun har jo Elden som advokat, klart at han sørger for hennes rettigheter opp mot dem.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat