Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-18, 10:17   #43
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Nei, det har jeg da ikke sagt? Jeg sier jo nettopp det at jeg skjønner at det av og til er praktisk å avspasere inneklemtdager. Men det finnes da ganske mange andre dager i året å avspasere, det er klart det er et problem når halve landet avspaserer alle inneklemtdager; jeg hører i hvert fall stadig folk si at det er tilnærmet umulig å få gjort noe på disse dagene fordi så mange er borte.

Det er jo en litt merkelig kultur at det blir sett på som rart å forvente å få ting gjort på det som faktisk er en helt normal arbeidsdag.

Mange avspaserer nok fordi både skole og barnehager har ofte stengt på inneklemtevdager, blir ikke akkurat det samme å ta fri en annen dag.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat