Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-18, 11:07   #47
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Jeg er en av de som ofte avspaserer eller tar en fridag på inneklemte dager, enten fordi skole og/eller barnehage er stengt den dagen (sånn som i dag, alle 5 ungene har fri samtidig, de går på 3 forskjellige skoler og en i barnehagen) eller fordi jeg rett og slett synes det er deilig med langhelg. Men kunne jo aldri falt meg inn å ikke gi beskjed i god tid, det går da heller ikke når man jobber i barnehage. Der spør man først om å få fri, helst lenge før. Det er ofte rift om disse dagene, og jeg skjønner jo hvorfor. Elsker inneklemte dager.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat