Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-08, 19:25   #25
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Ja..

Jeg var nyinnflyttet hos det som nå er mannen min og vi var yre og sexgale som få. Vi ble amorøse i gangen på leiligheten og var i full gang opp mot kommoden foran utgangsdøra.

...det vi imidlertid hadde glemt var at faren min skulle stikke innom med noen småting jeg hadde satt igjen hjemme. Trenger jeg si mer?
Faren min åpnet døra, kikket rett inn på attpåklatten sin i full mundur med kjæresten, lukket døra og kjørte hjem. Det tok noen dager før han ringte, ja.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat