Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-23, 21:11   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bekjennelse: Jeg har blitt en Senterparti-hater

Eller bekjennelse og bekjennelse ... Har politikken deres alltid vær sånn? Jeg tenkte jo på SP som ordførerpartiet (de har styrt i en masse kommuner uten noe fjas og spas) NÅ er de SURE for at høyesterett styrer etter politiske signaler Hva i alle dager skulle høyesterett ellers styre etter? (Og nei, jeg liker det ikke. Denne rusreformen er like halvveis som kommunalreformen og henger ikke på greip, helt uavhengig av hva du mener om rus. Og jeg er i tillegg ikke noen fan av mer løssluppet ruspolitikk. MEN det spiller ingen trille hva jeg personlig mener. Høyesterett skal SELVFØLGELIG rette seg etter politiske styringer.) Yikes.

Lenke til saken

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat