Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-23, 22:09   #10
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bekjennelse: Jeg har blitt en Senterparti-hater

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dette synes jeg blir en veldig merkelig ting å si fordi: politikk er prosessen, lovene er resultatet (og forskrifter er vel en del av lovverket). Grunnen til det tar lang tid å endre lover er jo fordi mange mennekser er involvert, mange høringsinstanser som skal få uttale seg etc men det er ikke fordi lovverket ikke skal være politisk styrt

Da er vi nok enige. For jeg synes det du sier er like merkelig. Politikk skal IKKE inn i rettsvesenet. De skal dømme etter lovene. Som er vedtatt av politikerene.
Det er jo en grunn til at vi ikke har fått endret rettspraksis hva gjelder samtykke og voldtekt feks.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat