Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-23, 06:51   #16
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bekjennelse: Jeg har blitt en Senterparti-hater

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Høyesterett blir påvirket av politikk, bla i forbindelse med straffeutmåling. De må tolke mye, alt er ikke skrevet i lov. Da er politiske signaler og samfunnsendringer noe de kan vektlegge. Obs: politikk i vid forstand, ikke som i styrt av politikere. Litt mer om det her: https://www.domstol.no/globalassets/...ngig-organ.pdf

Og om SP må jeg bare si at de fremstår som en gjeng idioter. Jenny Klinge er en frekk kategori for seg selv, som feilkjønner folk i debatt med vilje. En annen ting er det barnslige utspillet om at vegetar ikke er middag.

Det er jeg enig i, at man tolker. Men ikke at politikere skal legge føringer for hvordan det skal dømmes.

Ening mht SP også. Den greia om middager var bare hinsides teit.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat