Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-18, 13:22   #38
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY TRÅD: Fantapoll

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Tror jeg har konkludert: Dekke på med minibolleflaske på hver plass, ha eplejuice og cola i bakhånd (som vi uansett har i hus), til de som ikke vil ha sin. Hvis noen ikke sier noe, og heller ikke gir tegn til å ville åpne sin, så tilbyr jeg alternativ drikke (som sagt, kjenner gjengen, og vet hvem som er sjenerte og ikke, hvem jeg kan spørre, og hvem jeg bare diskret putter et juiceglass foran, uten å gjøre noe nummer ut av det).

Om det blir noen til overs gjør det jo ikke noe, siden ungene her i huset liker Fanta, så de blir fort konsumert i løpet av en lørdag eller to. Er forberedt på at ca 3 av 12 ikke takler kullsyre. Men ser for meg at det heller løses av "vil du ha min, for æ lik ikke"-systemet. Hvis det i det hele tatt er noen som ikke vil ha.


Og så bør du sikkert ha en trakt for å kunne fylle på flaskene igjen. Jeg ser for meg at de vil drikke mer av flaskene.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat