Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-17, 01:28   #46
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Generell studiekompetanse og studier eller yrkesfag og fagbrev?

Jeg slår forresten en slag for folkehøyskole etter vgs om man er usikker på veien videre. De fleste folkehøyskolene vil at elevene skal være over 18 år.
Jeg har aldri gått på folkehøyskole selv, men jeg har enda til gode å møte noen som har erfaring og som mener at det var et bortkastet år. Det å bo hjemmefra sammen med andre fra hele landet og få impulser, ideer og kunnskap fra andre, det må være givende. Jeg fremsnakker folkehøyskole veldig til min mellomste, som er usikker på hva og hvor hun vil studere etter endt artium.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat