Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-17, 17:46   #47
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Vi vet jo ingenting egentlig. Jeg går ut fra at de har tenkt litt i det minste, men det kan jeg ikke vite.

Nei, dette er jo en av grunnene til at slike diskusjoner ofte blir så sprikende - folk ser intuitivt for seg et spesifikt senario i hodet sitt og snakker ut fra det. Poenget mitt var ikke å si at "slik er det", det var mer å si "dette er det jeg ser for meg og dette er grunnen til at jeg tenker slik" - jeg er klar over at det er umulig på forum å egntlig vite hva situasjonen er.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat