Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-17, 15:37   #51
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den frivillige redningstjenesten og dugnadsåndens betydning i samfunnet

Jeg er forøvrig tilbøyelig til å være enig med foreldrene til Tjorvens dramadronninger i at det ER dramafakter å forvente at foreldre skal stå på sidelinjen på noe som tross alt er en veldig hverdagslig aktivitet (det er kamper i bøtter og spann, det er ikke som en årlig oppvisning på balletten), og SE PÅ MEG SE PÅ MEG, men skjønner jo at det lett kan bli sånn dersom klubben har et miljø der fotball ikke er en barneaktivitet men en familieaktivitet. Da blir det som slalåm, som utelukker ganske mange familier, fordi de ikke kan være med hele gjengen på det ene barnets aktivitet hele tiden.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat