Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-17, 21:36   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes Solberg sa det veldig bra da hun satte Vedum ettertrykkelig på plass her forleden: "Jeg synes vi skal respektere at vi alle har en intensjon om å gjøre Norge bedre, og at vi kan være uenige på hvilke virkemidler vi skal bruke. Slik latterliggjøring [og andre hersketeknikker, min kommentar] synes jeg bare skaper diskreditt for norsk politikk."


Det er jeg enig i, men det blir innmari hult når det kommer fra henne. Kan rett og slett bare svare med Hege Ulstein i Dagsavisen: http://www.dagsavisen.no/nyemeninger...dard-1.1023052

Jeg er rett og slett så lei av denne valgkampen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat