Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-20, 20:32   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilderedigering på iPhone og overføring til PC

Jeg tok masse fine bilder i sommer, mest med tanke på å lage fotobok. Jeg tenkte jeg skulle være lur og redigerte dem fortløpende på mobilen. Det dreier seg mest om klipping, forstørring og noe redigering på lys.

Da vi skulle overføre det til PC, oppstod det problemer. Det blir bare rot og bilder mangler. Mannen sier det er fordi jeg har redigert dem. Men jeg er jo kjempefornøyd med arbeidet jeg gjorde i sommer, og jeg er svært lite lysten på å redigere dem tilbake til originalformatet.

Hjelp, finnes det en løsning? Vil det hjelpe å prøve med en Mac i stedet?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat