Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-18, 10:44   #815
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.928
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det har skjedd veldig mye siden Søviknes-saken. Heldigvis.

Jeg begynte å jobbe i år 2000. På fredag var det en slags "fredagspils" med gamle kolleger fra jobben i bank/finans, og et av temaene vi endte opp med å snakke om var "Herlighet ... hva var det egentlig regionsdirektørene den gang slapp unna med?". Vi var skremmende enige om hvem som hadde vært ekle og hvem som hadde vært ålreite, så dette var tydeligvis noe som mange erfarte. Den gangen konstaterte vi at det var "sånn det var", og så var både jeg og de jeg snakka med på fredag tøffe damer som bare la dette bak oss. Hvem det ikke har gått bra med vet vi jo ikke.

Men det er helt sikkert at slik oppførsel hadde de ikke kunnet holde på med i dag uten at det hadde fått konsekvenser.

Hos oss er det flere som mener at det er hårreisende at Monica Lewinsky NÅ kommer og lizzom legger skylda på ham (Clinton). Hun var tross alt med på det. Jeg regner med at det samme vil komme opp over lunsjbordet i Søviknessaken nå. Så det er veldig forskjellig hvordan holdningene er rundt omkring, og hvor mye de er endret de siste 10 - 20 årene.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat