Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-16, 00:33   #30
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Det skremmer meg at han kan bli president. Men jeg ser jo hvorfor mange kan finne på å stemme på ham. Hjelpes, jeg ser jo at mange av mine venner og bekjente fra tiden over there nok kommer til å gjøre det.

Jeg synes jo at fyren er riv ruskende gal og uintelligent. Men noen minnet meg på at han neppe er dum. Han er ikke Bush den yngre - mannen hvor lyset var på men ingen var hjemme. Trump er ikke dum. Og det gjør det om mulig enda mer skremmende enn om han var en gallionsfigur for dem som egentlig ville bestemme. Så da har vi en ganske smart madman som vil styre verdens mektigste land.

Jeg kommer ikke til å sove godt om han kommer til makten.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv