Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-18, 10:15   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Edinburgh: kjærestetur

Jeg syns jo slottet er et must også, jeg da. Mange sier at andre slott er penere, og det kan nok stemme, men jeg liker all historikken og de snåle påbyggingene de har stappet inn der. Kronjuvelene er fint å se, og er dere heldig forteller en av vaktene dere historien om den steinen som ligger der, som i åresvis lå under den engelske tronen (fysisk, under!), med skikkelig skotsk snert og trang til uavhengighet. På familietreet finner dere også en bitteliten norsk prinsesse som ble sendt dit fra Bergen, men døde bare syv år gammel.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat