Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-20, 17:34   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den ultimate turjakka, da?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Tusen takk for fine tips!

Jeg blir egentlig i tvil om hva slags jakke jeg egentlig trenger mest.

Jeg er på turer daglig, og det er jo ikke ofte det er skikkelig vær. Jeg har regnjakke, og jeg har en gammel sånn lettvekt-vindjakke fra Bergans som ikke er særlig vannavvisende. Jeg tror jeg for avhengig av komfort, og for glad i å gå fort, slik at jeg blir varm, til å trives i en jakke som blir veldig stiv og klam, men det bør være vindtett og tåle en skur, altså.

Jeg forstår hva du mener. Jeg går ofte, mye og fort, og jeg har noen jakker å velge blant, men det skal regne skikkelig godt før jeg tar noe vanntett. Egentlig er favorittjakken min til tur Finse fra Twentyfour (anorakk), jeg tror ikke den er vanntett, men den er nokså vannavvisende. Jeg har aldri blitt våt i den. Og den er myk. Men jeg liker ikke så godt at den må over hodet, da. Får litt klaus av det, og jeg skulle gjerne hatt mulighet til å åpne i fronten, selv om den har god luftig i sidene. Men den er mye bedre å gå tur i enn de andre jakkene mine.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat