Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-17, 09:26   #26
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen pavlovaspørsmål

Noen er ute etter en gjennomtørr pavlova, og da bør man droppe eddiken. Hvis man vil ha den myk og mashmallowsaktig inni bruker man eddik.
Min erfaring er at steking av pavlova arter seg uikt hver gang jeg skal lage det. Noen ganger funker anbefalt steketid og noen ganger må den stå mye lengre, så jeg tror det har med sol og måne og flo å fjære å gjøre.
Neida.
Om det er ferskheten og kvaliteten på eggene eller tilfeldigheter, jeg aner ikke.
Jeg setter inn på 225 grader og skrur ned til 80-100 grader varmluft og steker til den fremstår som fjærlett når man prøver å løfte den, og jeg løfter gjerne opp og kjenner på undersiden av bunnen om den er myk eller har. Er den myk så synes jeg den trenger mer steking.
Om jeg vil ha litt myk innside steker jeg på 100-120 grader varmluft, men obs på at det fort kan bli så varmt at den får gyllen stekefarge.

Jeg bruker helst finkornet sukker, og har i bare litt og litt av gangen.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat