Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-24, 09:10   #30
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.084
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spotter i tak - nei, nja, tja, eller ja

Vi pusset opp i fjor (ribbet første etasje til bjelkelag) og har spotter i stue, gang og kjøkken - og jeg elsker det. Har samme system som Strå høres det ut til, og vi også kan dimme ned til nesten helt mørkt. Når det står på fullt, er det som dagslys inne, men det er sjelden vi har det på fullt. Jeg synes i grunn vi var ganske flinke - snekkeren, elektrikeren og jeg - da vi pekte ut hvor spottene skulle være. Jeg angrer ikke og hadde valgt spotter igjen om vi skulle pusset opp i dag. Det er sikkert smart å få råd fra en som har peiling på lys, men de to håndverkerne jeg hadde i hus, hadde mange gode innspill, de har jo mye praktisk erfaring og var to meget oppegående karer. Husk at du vil ha flere soner hvis du går for spoter.

Vi hadde ganske god takhøyde, så etter oppretting av veldig skjeve gulv og tak, og med innebygde spotter, er vi på det som er vanlig standard takhøyde nå.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat