Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-16, 15:36   #37
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.440
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig å bli a-menneske, og er det verdt å prøve?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg har delvis snudd. Jeg var mer B som student, men etter barn nummer to har jeg blitt vridd mot A. Det gikk liksom ikke å sove lenge når eldste skulle i barnehagen og yngste våknet samtidig. Det som har påvirket meg mest er nok at de yngste barna vi har boende hos oss nå uansett våkner seinest 7.30 i helgene.

Det hjelper å måtte opp til samme tid hver eneste dag i noen måneder. Type opp 7.00 daglig hverdag som helg. Helst fordi noen andre krever noe av deg, slik at du ikke kan sove videre. Samtidig må du ha selvdisiplin til å legge deg i tide. Det er jo verdt et forsøk å forsøke å snu døgnet litt mot A.

Det er det siste der som er mitt problem. Jeg kommer meg alltids opp om morgenen, hvis jeg går inn for det. Legge meg tidlig derimot ...

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat