Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-07, 12:50   #26
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilere

Boken ble lest ut i går formiddag. Alt i alt må jeg si at jeg var fornøyd. Mannen og Snupp + diverse andre familiemedlemmer syns jeg var kjedelig og asosial.


Jeg syns epilogen var flott, jeg. JKR har jo sagt at hun ikke ønsker at noen skal "spinne videre" på hennes verk, og dette var en mye bedre måte å gjøre det på enn å "knerte" en av de tre.

Jeg lurer veldig på hvilke av dødsfallene som ikke var planlagt. Det var ingen av dødsfallene jeg syns var kjempetriste. Sirius sitt var mye "verre". Jeg ønsket meg også mer "kjøtt" på en del av fortellingene, fremfor alle reisebeskrivelsene. Jeg skulle blant annet gjerne hørt mer om Harrys familie på morssiden, om hvordan det gikk med Dursleyene etter at de ble flyttet, om Hermoines foreldre kom tilbake fra Australia osv. Når det er sagt så er jeg spent på om det kommer flere bøker fra Harrys verden. Den er jo ganske fascinerende og innehar stort potensiale for en god forfatter.

Uansett syns jeg det var en verdig avslutning på serien.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat