Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-21, 13:59   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger hjelp til å finne en fin veloursofa!

Jeg er på jakt etter en liten (2-seter) sofa. Den skal erstatte en liten og kul 50-talls-retrosak som dessverre er fullstendig utslitt og ødelagt. Denne gangen tror jeg vi kommer til å kjøpe ny sofa, eventuelt en brukt modell som vi har mulighet til å prøvesitte grundig i butikk før eventuelt bruktkjøp.

Sofaen skal plasseres i en liten krok der vi har flere gamle møbler i teak. Den bør passe inn, selv om jeg ikke er ute etter å lage en ren retrokrok. Jeg kan tenke meg en i grønt, blått eller rust/gult. Finner en del inspirasjon på Pinterest, men har hittil ikke funnet noe hos møbelkjedene.


Konkrete tips til sofa, eventuelt tips til hvor jeg bør lete?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat