Tråd: Skolemelk
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-10, 23:12   #8
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolemelk

Mine unger får ikke velge selv. Det de får velge mellom er ekstra lett eller vanlig lettmelk. Hvorfor i alle dager skal jeg betale mye mer for kakaomelk? Når en har flere unger blir det en del tilsammen i løpet av et år. Dessuten så er det så rift om kakaomelka på skolen vår at mange som faktisk har betalt for det får det langt i fra alle dagene de egentlig skal ha det pga. at større unger har hentet for mye. Pga. kakaomelka har skolen måttet sette hengelås på melkeskapet uten at det har nyttet så mye. At en melk kan skape så mye splid og uenigheter er for meg helt uforståelig (gjelder spesielt i de større klassene enn der mine går), så vi holder oss bare utenfor hele greia. Tror det er bare 2 stykker i største tulla sin klasse av 14 stykker som har kakaomelk.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat