Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-17, 13:10   #15
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rominndeling: Bad og vaskerom

Vi har fortsatt ikke bestemt oss for noen løsninger. Men nå har det dukket opp en ny ide. Innenfor der jeg har tenkt bad er det en bod, en badstu, og en liten gang. Vi vurderer å bruke dette arealet også, bare for å gjøre det ekstra dyrt.

Så. Det er vel lurest at badstua er i tilknytning til badet, ikke vaskerommet? Eller blir motsatt best? Det er bare vindu på rommet helt til venstre.

Hvis vi gjør det på måten under får vi jo plass til badekar, men jeg vil egentlig ikke ha det. Mannen tror han vil ha, jeg tror han tar feil. Samtidig er jeg jo for mest mulig plass på vaskerommet, så hvis vi har det utenfor badstua blir det kanskje bedre?

Badstua har forøvrig blitt brukt maks 10 ganger på 10 år. What to do? Mannen tror han kommer til å bruke den masse.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bad.JPG (18,3 KB, 35 visninger)
Neket er ikke aktiv   Svar med sitat