Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-17, 17:40   #11
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste barnehagesekken, barnehagematboksen og drikkeflasken nu til dags?

Jeg har prøvd mange varianter. Vraket Bergans barnehagesekk etter første fordi den tok inn vann og har elendig tyngdepunkt for små rygger (den bygger i høyden og er lang og smal).. Kjøpte Haglöfs Corker til mellomste når han var ettåring. Perfekt for en liten rygg, men man vokser fort ut av den, kjøpte så Haglöfs Tight da han var tre, den passer ut barnehagetiden. Etter det har vi en super sekk fra Norrøna som eldste har brukt lenge og fremdeles er fin og ikke viser tegn til slitasje. Troll og Beckmann har også gode sekker. Jeg avbefaler sekker fra Balfre og Konken fra Fjellräven (selv om jeg vet at den er innmari søt). De er ikke funksjonelle, vonde å bære og mangler bryst/hoftestropper.

Drikkeflaskene jeg liker best er de nyeste variantene fra Contigo der sugerøret faktisk henger fast i flasken (har mistet noen slike fra eldre varianter ja...).. Den lekker ikke. Synes egentlig de fleste matboksen fungerer, men liker best noen som har litt størrelse og flere rom. Både Sistema og Susanne Kaluza sine er gode. Sistnevnte er rimeligst av de to og kan klemmes helt flate når maten er spist opp, noe som gjør at den tar minimalt med plass i sekken etterpå.

Mvh. Trebarnsmor og barnehageansatt.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat