Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-17, 22:19   #10
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen pavlovaspørsmål

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det sto at ovnen skulle stilles inn på 200 og så settes ned til 100 når bunnen ble satt inn. Skulle steke i 65 til 70 min og så tas ut og avkjøles på rist. Høres det HELT feil ut for pavlovakjennere?

Jeg er ingen kjenner, men jeg gjorde omtrent sånn, bare at jeg varma ovnen til 250-275 grader først. Lot min stå 90 minutter (jeg passa på de 20 siste og sjekka at den ikke fikk farge), tok den ut og avkjølte på brettet, og satte hele brettet til side, med et klede over. Min forrige blei litt lite stekt, derfor lot jeg denne stå lenger. Den var litt vanskelig å løsne fra papiret i dag, men jeg fikk den over på fat i ett stykke, og den var passe sprø og seig å spise.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat