Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-12, 19:21   #9
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kan jeg lure meg selv ned i vekt?

Noe av det som virker best for meg, er å spise litt f.eks en brødskive eller to knekkebrød annenhver time. I starten er man slett ikke sulten etter bare to timer, men etterhvert så begynner man å bli kjempesulten etter kanskje en og en halv time. Dette får forbrenningen opp, og i tillegg så får man ikke slik oksehunger på kveldene som gjør at man MÅ kjøre i seg usunne ting som sjokolade og annet
Hvis man klarer å gjennomføre å spise annenhver time, så er det det viktigte at man faktisk spiser- ikke HVA man spiser. Om man har lyst på f.eks. en bolle det ene måltidet, så kan man spise det uten for dårlig samvittighet.

Dette virker garantert, og er enkelt, men samtidig vanskelig å gjennomføre

Unn deg å spise litt godis en dag i uka, man skal jo kose seg litt innimellom også.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat